Får ikke lenger bruke Diskusjon.no

Jeg fikk nettopp en e-post fra Edda Media, der det kommer frem at jeg ikke lenger har adgang til å sende og motta PM-er fra brukerne på Diskusjon.no. Jeg får heller ikke lest PM-er som allerede er sendt. De som vil beholde brukernavnet sitt må derfor sende meg mail på tor-steinar(a)gamer.no, med link til profilen på Diskusjon.no. Samtidig må vi be om at dere skriver for eksempel «Ja, jeg har spurt» i signaturen på forumet, som et slags bevis på at du er du.

Beklager ulempene dette medfører.

Stikkord: ,

165 kommentar to “Får ikke lenger bruke Diskusjon.no”

  1. Santar Says:

    Må si dette var slett oppførsel fra Edda Media.
    Ser fram til nye gamer.no

  2. Joananas Says:

    Noe så utrolig simpelt gjort av Edda. Dette er LATTERLIG. Makan til patetisk oppførsel

  3. Visjoner Says:

    Vel… Edda gjør ihvertfall en meget dårlig jobb for å unngå stempelet som den store stygge ulven…

    Lavmål.

  4. Laland Says:

    Dette er jo bare barnslig og latterlig av Edda! Mitt siste innlegg på Diskusjon.no er skrevet!

  5. Silo Says:

    Hva er det for noe tull?! Nei Edda blir den store stygge ulven!

  6. FredrikFtw Says:

    Wow. Utrolig latterlig og useriøs oppførsel fra Edda. :\

  7. Ercles Says:

    Jeg hadde egentlig planer om å bruke begge sider, men med det blir tek.no boikottet.

  8. Paisley Says:

    Dette er rett og slett utrolig!

    Nå prøver de alt for at ikke dere skal få flere brukere og dette er rett og slet teit.
    Godt jeg har boikottet dem!

  9. worthy Says:

    Latterlig gjort av EDDA. De vet vel at de vil miste mange brukere, men dette vil jo bare gjøre saken værre.

  10. Generalen Says:

    Dette blir for dumt. Helt latterlig oppførsel!

  11. Melfacion Says:

    *riste på hodet*

    Ja, edda ønsker selvfølgelig ikke en brukerflukt fra deres prosjekter, men reaksjoner som denne gjør vel ikke at oppfatningen av situasjonen går i eddas favør…

    Det er jo så enkelt som at kvalitet tiltrekker brukerne, og det er tydelig at edda media er redd for at det blir vanskelig å erstatte en så kompetent redaksjon som gamer.no har stilt med de siste årene.

    Jeg prøver i det lengste å unngå å peke ut syndebukker, men det begynner å nærme seg et krystallklart bilde av hvem som gjør det vanskelig for hvem her… 😦

  12. Christer van der Meeren Says:

    Edda gjør ikke akkurat inntrykk av å beklage overfor brukerne, for å si det slik. Jeg tror ærlig at de er redd for nye Gamer.no, og prøver desperat å gjøre livet surere for oss brukere slik at vi skal holde oss til Tek.no-nettverket. Dessverre innser de tydeligvis ikke at de som faktisk går inn for å beholde brukernavnet i denne saken, altså de det går ut over, er de som så klart vil sympatisere med Gamer.no.

  13. Bzz Says:

    Nå føler jeg meg som en flue i Eddakoppens nett! Jeg vil ut!

  14. Peppep Says:

    Latterlig.

  15. Shicca Says:

    Jeg har bevist holdt meg unna «hvem er slem» i denne saken. Jeg tror ingen er den store stygge, men dog en mer gjensidig forståelse på at Edda og Gamer.no ikke kunne fortsette sammen. Garantert basert på ting de ikke ble enige om.
    Derimot, denne saken ble drøy. Som flere sier, Edda prøver iallefall ikke å unngå «Bad wolf» stemplet ved å gjøre sånne saker.

  16. shampoomactavish Says:

    Prøvde å holde meg nøytral i konflikten mellom Gamer og Edda Media, men med den barnslige oppførslen de viser nå er det jammen ikke lett.

  17. Sondrizzle Says:

    Det var virkelig droppen. Nye gamer.no her kommer jeg, farvel diskusjon.no

  18. bamsefar Says:

    Skal ikke skrive hva jeg føler om hva Edda gjør nå, for det passer seg rett og slett ikke. Det jeg derimot vil gjøre er å rose hvor langt dere er villig til å gå for at vi skal få reservert brukernavnene! Kan tenke meg det fører til en god dose ekstraarbeid i en allerede hektisk hverdag. Stor takk til TST og resten av staben!

  19. credible Says:

    Super innsats, folkens! Setter virkelig pris på innsatsen dere legger ned for at brukerene deres skal bli fornøyde – det kommer dere til å tjene mye på 🙂

    Og jobben deres blir ikke akkurat vanskeligere av at Edda tydelivis styres av 16-åringer som ikke kan mye om B2B-kommunikasjon, markedsføring eller public strategy. Dere har mye å hente på andres udugelighet her. Hehe 😉

  20. Konamixx Says:

    Makan til tåpelig oppførsel. Nå fikk jeg nesten lyst å redigere alle innleggene mine på diskusjon.no til noe rebelsk og negativt om Edda.

  21. bunnlose Says:

    ja, her er det noe som ikke stemmer. virker som edda ikke er redd for å få svarte-per og stempel som den store stygge ulven.
    i alle tilfeller, tåpelig og noe smålig gjort av edda.
    lykke til videre, håper dere får noe fete kontrakter med folk som vil spytte inn penger. jeg kommer ivertfall til å støtte dere med «click and views» fra minst 3 ip’er 😉

  22. Konamixx Says:

    Hadde jo vært moro om alle vi som drar over til nye Gamer.no legger igjen en liten «hilsen» en plass på Diskusjon.no nettverket iform av reklame for nye Gamer, så har de i det minste fått noe å klage på 😛

  23. daniel Says:

    Hvordan sletter vi konto på diskusjon.no. FInner ingen steder hvor jeg kan gjøre dette… Jeg vil ut jeg også..

  24. Theoneask Says:

    Heh, tåplig. Gleder meg til å lage meg ny forum konto hos nye gamer.no 🙂

  25. Paisley Says:

    Daneil@: Selvfølgelig går det jo ikke ann å slette kontoene og alle inleggene våres eier jo selvfølgelig: Edda Media!!

    Det eneste vi kan gjøre er å skrive i signatur at vi har trekket oss fra forumet, og da med en link til ny gamer.no.

    Det anbefaler jeg alle å gjøre, iallefall en link til gamer.no!

  26. Thomas Says:

    Det er veldig lett å få sympati for Gamer-redaksjonen når en saker blir vinklet ensidigs i denne bloggen men faktum er jo at Gamer bruker diskusjon.no som et rekrutteringsside for medlemmer til en konkurrerende tjeneste og hvem som helst hadde blitt utestengt for å gjøre dette.

    Jeg tar ingen i forsvar eller sier hvem som gjør hva rett men jeg forstår hvorfor dette har blitt gjort. Tydeligvis gjør ingen andre det her.

  27. dustebruker Says:

    Men hallo! Dette blir jo dummere enn jeg hadde trodd var mulig.

    Dermed er snarveiene mine til Tek.no fjernet. Beholder direktelink til hw.no osv. da, det har/hadde jo en svært god redaksjon også.

    Men gleder meg stort til nye gamer.no nå, det blir herlig med et nettsted å henge på som er utenfor Edda Media sin kontroll etter dette.

  28. KimS Says:

    Andbefaler der samme som Paisley. Når vi først må skrive noe i signaturen vår, kan vi jo vise at vi støtter gamer.no.

  29. dustebruker Says:

    Thomas sier: «Gamer bruker diskusjon.no som et rekrutteringsside for medlemmer til en konkurrerende tjeneste»

    Ja men nettopp dette utsagnet viser jo litt av problemstillingen: en gang i tiden var hw.no og diskusjon.no idealistiske og brukerorienterte sider med høy og upartisk kvalitet, men etter Edda Media’s inntreden er alt nå vinklet rundt profitt, brukerisolering og konkurransebeskyttelse.

    Det gidder vi bare ikke! Klart at gamer.no også vil være en komersiell aktør, men det er heldigvis forskjell på folk 🙂

  30. Habitats Says:

    Dette er utrolig trist. Dårligoppførsel fra Edda, blir faktisk lettere forbannet av å lese det. Som flere har utpekt ovenfor, så gjør ikke akkurat Edda noe for og hindre å bli den stygge ulven.

    Veldig synd at dette her. Men stå på gamer. Jeg er sikker på at jeg og mange andre blir med på flyttelasset.

  31. Thomas Says:

    Quote dustebruker
    «Ja men nettopp dette utsagnet viser jo litt av problemstillingen: en gang i tiden var hw.no og diskusjon.no idealistiske og brukerorienterte sider med høy og upartisk kvalitet, men etter Edda Media’s inntreden er alt nå vinklet rundt profitt, brukerisolering og konkurransebeskyttelse.

    Det gidder vi bare ikke! Klart at gamer.no også vil være en komersiell aktør, men det er heldigvis forskjell på folk»

    HW Nett har, etter min mening, aldri tilrettelagt for at konkurrerende tjenester kan rekruttere medlemmer ved bruk at forumet og/eller andre medier.

    HW har alltid vært en kommersiell aktør på internett. Alle aktører på nett strever med å få flest brukere, flest klikk, flest unike lesere og ingen ønsker at en konkurrent skal bruke deres plattform for å stjele deres brukere.

    Det kunne heller være en gjensidig samarbeid mellom Gamer og Edda på hvordan man kunne håndtere lese/brukere av internettsiden og forumet. Det er det som mangler her og Gamer har ikke vært noe flinkere til å ta vare på sine brukere enn det Edda har vært. Beklagelsen til TST kom etter en desperat nødskrik fra innholdsansvarlig på diskusjon.no, Dotten, og ble ikke på egenhånd. At Edda ikke har kommet noe formell beklagelse står ikke på de ansvarlige på forumet, ellers hadde selvfølgelig Dotten vært på banen fra dag1 på dette.

  32. PvtMalo Says:

    Gamer.no in my ❤

    Gleder meg til hva dere kommer opp med!

    Synd at Edda skal være så vanskelige.

  33. Melfacion Says:

    [quote=»Thomas»]Det er veldig lett å få sympati for Gamer-redaksjonen når en saker blir vinklet ensidigs i denne bloggen men faktum er jo at Gamer bruker diskusjon.no som et rekrutteringsside for medlemmer til en konkurrerende tjeneste og hvem som helst hadde blitt utestengt for å gjøre dette.

    Jeg tar ingen i forsvar eller sier hvem som gjør hva rett men jeg forstår hvorfor dette har blitt gjort. Tydeligvis gjør ingen andre det her.[/qoute]

    (tviler på at BBcode fungerer, men det er lov å prøve)

    Ser hva du mener, og det var det første jeg også tenkte… Men saken er jo den at reklamen og rekrutteringen foregår på en ekstern side (gamer.no), og bruken av diskusjon.nos meldingssystem er kun for enkelt å kunne verifisere identiteten til brukerne som vil være med gamer.no videre…

    Så med mindre hele PM-mappa til TST er offentlig eller delt har ikke edda noe å tape på at den kan brukes som en meldingsinnboks (annet enn å forårsake mer frustrasjon og arbeid for både TST/gamer redaksjonen og oss brukere).

    Uansett: Takk til TST og gamer-teamet for at de gjør sitt beste for at vi brukere skal komme gjennom dette på enklest mulig måte 🙂

  34. David Says:

    Synes det her var umoden oppførsel. Gamer fortjener bedre etter mange års godt samarbeid med Edda og tek-nettverket. Det er lov til å vise storsinn selv om man er konkurrenter. Det verste med saken er at Edda nå forsøker å sabotere Gamer og ikke minst forumbrukerne som over lang tid har vært med på å støtte Tek-nettverket gjennom bruk av diskusjon.no.

    Men nok om det. Gleder meg enormt til nye Gamer!=) Synes dere skal drive den nye siden på egen hånd. Ansett folk på egenhånd, og sats på at reklameinntekter dekker kostnadene på sikt. Tror de fleste leserne etter hvert har forstått at det nettopp er reklame som driver gode nettsider rundt. Og gode reklamer for gode spill er jo bare digg;)

  35. Anech Says:

    Eneste det er å si til dette er Hva Faen?
    Edda oppfører seg noe barnslig vil jeg påstå, og jeg håper de leser samtlie innlegg på denne bloggen. De prøver kanskje å gjøre det vanskeligere, men det gjør der ikke umulig! Jeg setter stor pris på at dere i Gamer ikke gir opp!

    Stå på! Og tusen takk til både TST og dere andre! Ser frem til at dette kommer i orden.

    Anech

  36. Dinsdale Says:

    Dette viser jo bare at bruddet med EDDA ikke var hyggelig. De vil nok beholde så mange som mulig på diskusjon.no og kommer nok til å komme med en alternativ spillside som vil bli tabloid og kjedelig. Mail avsendt.

  37. credible Says:

    Thomas sier:
    Jeg tar ingen i forsvar eller sier hvem som gjør hva rett men jeg forstår hvorfor dette har blitt gjort. Tydeligvis gjør ingen andre det her.

    > Thomas; Ta å jekk deg ned et par hakk.

    En ting å si meningen sin, å påstå at man er den eneste som subjektiviteten i behold er i beste fall provoserende.

  38. jølle Says:

    fy faan. helt ufattelig av edda og gjøre noe slikt. antar de er livredde for hvor mange lesere/brukere de vil miste, men en slik handling vil ikke akkurat gjøre dem mer populære. Eller gjøre at færre begynner og bruke den nye gamer.no siden.

    Synes det er veldig bra at dere gir et slikt tilbud til eksisterende brukere. Stå på og håper dere får det nye prosjektet på bena så snart som mulig!

  39. Terje Says:

    Dette var triste greier.

    Men jeg blir med på flyttelasset og kommer fortsatt til å være en daglig leser av Gamer.no og gleder meg som mange flere til dere er oppe igjen.

    Stå på 🙂

  40. Lakus Says:

    Edda Media suger Say no more.

  41. Christoffer Says:

    Utrolig dårlig av Edda, men gleder meg uansett til nye gamer.no gjenoppstår 🙂

  42. Viktor Basso Says:

    Er veldig sjokkert over denne nyheten.. Så sjokkert at jeg sitter å skriver på mobilen xD..

    Sålenge gamer.no sitt forum har et godt miljø så kan jeg glatt boykotte tek.no 🙂

  43. David Says:

    Dette må da nesten være en slags dårlig vits eller noe sånt. At et så stort selskap kan føle seg snurt av så små ting virker litt sært. Skulle nesten tro at det ikke lå høyere oppe, men at det er i HW.no-redaksjonen problemet ligger. Uansett, gleder jeg meg til dere får opp de nye sidene deres! Savner mine daglige spillnyheter! 😀

  44. stig Says:

    Haha, jeg VISSTE det! Herlig.

  45. Thomas Says:

    Jeg tviler sterkt på at det er noen i HW-redaksjonen som har ønsket en slik situasjon. Alle er vel rimelig fortvilet over situasjonen ville jeg tro

  46. Thimmis Says:

    De viser bla. til retningslinjene #7: «Vi oppfordrer derimot firmaer til å registrere en offisiell bruker på forumet som de kan bruke for å f. eks svare på tiltale, kundeservice eller informering.»

    Føler dette lovliggjør TST sin bruk av PMer på diskusjon.no

  47. Anders Says:

    Synes Edda har en veldig barnslig holdning.

    Har sendt mail, og skrevet «Ja, jeg har spurt» i signaturen på forumet.

  48. Thorf Says:

    Hahaha! Her graver Edda sin egen grav i et frenetisk tempo.

  49. homedawg Says:

    loool visste ikke at edda var f4gzz, meen uanz kommer til å exploite de for den prisguiden og lese news på hw, meen kommer ikke til å delta konstruktivt på forumet… De var jo ikke serlig profisjonelle virker det som, fra flott til fjott på en t er det jeg får inntrykk av her ^^

  50. jansh Says:

    «Jeg tviler sterkt på at det er noen i HW-redaksjonen som har ønsket en slik situasjon. Alle er vel rimelig fortvilet over situasjonen ville jeg tro»

    Det er tydelig at HW-redaksjonen ikke ønsket dette, etter de inntrykk jeg har fått.

    «At et så stort selskap kan føle seg snurt av så små ting virker litt sært. Skulle nesten tro at det ikke lå høyere oppe, men at det er i HW.no-redaksjonen problemet ligger.»

    Av personlig erfaring vet jeg at store selskaper kan gå langt for så små ting. Det handler i stor grad om makt, og da tåler man ikke dissens.

  51. Krispo Says:

    ehh…? Tror jeg aldri skal «thuche» diskusjon.no mer…. Dette var dråpen..

  52. snow_white Says:

    -sitat-
    Det er veldig lett å få sympati for Gamer-redaksjonen når en saker blir vinklet ensidigs i denne bloggen men faktum er jo at Gamer bruker diskusjon.no som et rekrutteringsside for medlemmer til en konkurrerende tjeneste og hvem som helst hadde blitt utestengt for å gjøre dette.
    -sitat slutt-

    Nå er ikke jeg veldig aktiv på diskusjon.no, men for meg så ser det ut som Gamer *IKKE* har brukt diskusjon.no som en rekrutteringsside.
    1. Gamer var en del av diskusjon.no og brukerene var de samme.
    2. Rekrutteringen ble jo gjort på gamer.no sine sider, hvor det bare var PM funksjonen i diskusjon.no som som ble brukt, og ikke som rekruttering, men derimot bedt interesserte melde seg gjennom den kanalen. Man kan si at det er bruk av konkurrentens ressurser, men «ressursene» som ble brukt i kroner og øre er relativt liten.

    Meh.. brukt hw.no siden ’97 elns. Siden Tollef laget prissammenligningen.. så den kommer jeg nok til å fortsette med..
    Men tek.no sin gamer side kommer jeg nok ikke til å besøke. Blir GameSpot og Gamer.no på meg.. LETT!

  53. lambada Says:

    At du TST ikke får lest tidligere sendte PM heller er jo helt latterlig. Det er tydelig at noen er helt klart bitre her og prøver å ødelegge.

  54. simes Says:

    Dette blir jo bare mer og mer latterlig. Først får man vite at gamer.no skal være i drift en ukes tid til for å få en flytende overgang – BAM – der var gamer.no bråstengt av Edda. Så prøver man på en fin måte å få brukere som er glad i gamer.no til å kunne beholde sin identitet i overgangen fra gamle til nye gamer.no – BAM – igjen kommer Edda og brå-saboterer. Dette er lavmål og boikottverdig i høyeste grad.

  55. Cuddles Says:

    Lavmål… Jaja, synd å måtte si det, men hejdå diskjusjon.no

  56. Nåja Says:

    Å stenge tilgangen er bare barnslig, rett og slett. Men! til Eddas forsvar syns jeg dere har vært litt vel freidig med å bruke deres forum for å reservere brukernavn for deres fremtidige forum – så sånn sett syns jeg ikke dette er å overreagere. Kanskje litt i meste laget at de nekter deg tilgang til kontoen din (TST), det hadde holdt med en beskjed om at dere måtte finne en annen måte.

  57. Peppep Says:

    Nåja: Hvilken annen måte skulle brukernavnene bli bekreftet på? Det mest diskrete alternativet ble valgt. Det ble ikke opprettet en tråd med «SVAR HER HVIS DU VIL VÆRE MED VIDERE TIL NYE GAMER.NO», det ble bedt om å sende PM – som ikke er synlig for andre enn avsender og mottaker. Man kan gjerne mene at det var frekt, freidig, at det går mot kutyme osv, men Edda viser til retningslinjene, og en irrelevant bestemmelse der. Det er også rimelig frekt å stoppe PM-funksjonen med et påstått grunnlag som ikke holder vann. Det var også rimelig frekt av Edda å stenge gamle gamer.no før avtalt tid. Og så videre.

  58. Malakai Says:

    Uff, blir bare oppgitt av det her. All støtte til TST og nye gamer, synd at det har blitt en personlig vendetta mot TST fra edda’s side.

    Håper alle slutter å bruke de gamle trådene fra gamer.no som ligger på diskusjon.no under tek.no/spill og heller smører seg med tåmodighet til nye gamer forumet er oppe å går.

    Synd det ikke går ann å slette bruker på diskusjon.no

  59. S-r-ex Says:

    Ja, her driter Edda en skikkelig kukake på leggen. Eneste grunnen til at jeg forblir på diskusjon er at jeg er aktiv på andre deler av forumet enn bare spilldelen. Er med videre uansett, Gamer har vært med meg i minst tre år, og jeg skal jagu være med til den bitre slutt!

  60. Zealuu Says:

    Edda disker her opp med noe av det mest smålige og patetiske jeg i mine levedager har sett.

  61. krifos Says:

    Oppdaterte signaturen min jeg… La til Edda = Mafia.

  62. David Says:

    Er det bare jeg som surrer eller har det blitt slettet en drøss med innlegg i denne tråden fra kl 12.30 frem til nå? Synes å huske det var mange negative innlegg her om hvordan Edda hindret TST i å sende PM på diskusjon.no…

    http://www.tek.no/artikler/ny_spillside_under_utvikling/67573

  63. Espen Says:

    Virker som Tek.no sine folk fokuserer veldig mye på penger. Annbefaler derfor ALLE som er her inne å la være å trykke på noen slags annonser på sidene deres, er der de tjener mye av pengene sine!

  64. J.S. Magnussen (jayhem) Says:

    Åååååh, nå merker jeg det bobler. Skal holde kommentarene innabords, men jeg syns det er i overkant tåpelig av Edda å agere på denne måten.

    Det de burde gjøre er å ta noen sekunder og tenke over at folk har brukt forum.gamer.no siden de var et eget diskusjonsforum, uavhengig av hw.no og seinere tek.no. At Tangedal nå prøver å strekke seg litt for at de trofaste brukerne skal få den samme, gode servicen som tidligere — kun for å bli sabotert (jeg velger å kalle det det, tåkete tolkninger av retningslinjer eller ei) på denne måten, er jo bare trist.

    Gleder meg til de nye sidene er oppe og går, det blir så bra! 🙂

  65. Alexander Says:

    Useriøst av Edda. Skulle nesten tro de mente vondt mot TST personlig.

  66. iharal3 Says:

    Nei men for helvete da!

    Diskusjon.no skal i hvert fall ikke brukes mer.

  67. Blodstrupmoen Says:

    Hva om alle som har konto på Diskusjon.no nå bestemmer seg for å gjøre noe som gjør at de blir bannet. Altså igangsette en massebann. Om man får med flere hundre, kanskje tusen på å utøve en eller annen slags opptreden som ifølge reglene betyr banning. Å gi moderatorene 1000 brukere de må banne i løpet av en dag kan kanskje være en slags demostrasjon.

  68. Malakai Says:

    Blodstrupmoen, det er i gang. Er så mye hatposter der nå at det er helt vanvittig. Brukermoderatorer prøver å forsvare seg og får bare pepper. Forumstyret er visst nok blitt oppløst.

  69. Laland Says:

    http://www.tek.no/hvaskaljeghete/artikler/spillbransjen_kutter_mer/67586

    Heh, ser ikke ut som at dere (Gamer) har så altfor stor konkurranse helt enda.. :p

  70. Shicca Says:

    Demostrasjon fører ikke til mye her. Synes som nevnt tidligere at det er neppe en bad wolf her, men to parter som har blitt enige om å være uenig. Ferdig arbeid.
    Synes uansett at sperring av TSTs PM var på et syltynt grunnlag, men regner med TST har gitt Tek.no noen half nelsons vi ikke har sett også.

  71. Malakai Says:

    J.S, det kokte over for meg på diskusjon.no, ble helt usakelig og slem. Satser på utestegning da jeg ikke vil være en del av det mer. Det var usakelig, men det bare sprakk for meg. Vondt i hodet nå…

  72. Gallah Says:

    http://www.facebook.com/group.php?gid=47081633159

    Uhuuuuuu…………….En facebook gruppe kan jo være noe annet, altså sende en link til gruppen hvor vi har f.eks 1000 medlemmer, det kan jo virke har fungert før!

  73. Alekplay Says:

    Hvor skulle man skrive »Ja, jeg har spurt»? Hvilket formum og hvilken signatur?

  74. MiSP Says:

    Jeg anbefaler på det sterkeste å holde opp med å demonstrere slik det legges frem her. Det er helt greit å vise at man ikke er enig, men da må man si det på en ordentlig måte. Et velformulert «dere skuffer stort, og har tapt min respekt» er i lengden mye mer effektfullt enn en atferd som ødelegger for andre uskyldige. Det er jo nettopp det som skjer – moderatorene blir oversvømt med alt for mye å ta tak i, og det går bare ut over fellesskapet. Jeg synes vi bør heve oss over slik oppførsel.

  75. iharal3 Says:

    HAHAHAHA,

    Din rett til å skrive meldinger har blitt fjernet pga spam 😀

  76. rbr Says:

    ser frem til nye gamer.no.
    og hva feiler det EDDA nå til dags??

  77. Peppep Says:

    Åh, på grunn av hva?

    Den eneste jeg ser i farten som burde bli få warn, er pcgurun for «MÅTTE DERE BRENNE I HELVETTE FOR DERES PATETISKE OPPFØRSEL!».

  78. Delta_hf Says:

    Vet ikke hvor jeg skal spørre, så det får bli her…. Når kommer forumet og gamer.no siden opp, og er adressen fortsatt gamer.no?

  79. Peppep Says:

    Ja, adressen er den samme, og de sa at det skulle komme opp i løpet av dagen.

    Min forrige kommentar var for øvrig til iharal3, om det skulle være tvil om det.

  80. iharal3 Says:

    Peppep,

    Jeg startet ca 6-7 tråder med jeg hater edda media og skrev inn noen linker til porno og piratsider.

    Nå har jeg fått vite at jeg har blitt bannet til 27 februar:)

  81. Delta_hf Says:

    Gratulerer iharal3 😀

  82. Shabador Says:

    Må si meg enig med MiSP. Ingen vits i å synke til slike metoder. Edda har gjort sitt valg, Gamer.no har gjort sitt.

    Nå er det bare for oss brukere å støtte opp under den nye gamer.no siden når den kommer. Og husk å legge gamer.no inn i «exceptions» i ad-blocken. Jeg anntar de kommer til å trenge en del økonomisk støtte nå i begynnelsen.

  83. Nilsen Says:

    Jeg tror ikke det er gunstig for gamer sitt omdømme om brukerne deres spammer ned tek.no.

    Dere er sånne brukere jeg gjerne skulle sett at ikke kom til nye gamer.

  84. qweac Says:

    iharal3:

    Hva er vitsen? Den typen oppførsel er bare tåpelig og barnslig. Det eneste du oppnår med den typen trolling er at du ødelegger forumet for de andre brukerne av Diskusjon.no. De har ikke gjort noe galt…

  85. Marcus Says:

    Edda media er noe bæsj (rett og slett), og det har vi sett nå. da har jeg stanset posting av min bruker og lagt til en signatur. (Micros43)…

    drittlei edda….

  86. Fisker Says:

    Ikke noe grunn til å drive med den spammingen. Boikott forumet, logg av og ikke skriv mer – verre er det ikke.

  87. Viktor Basso Says:

    Når det gjelder sletting av innlegg angående nyheten om ny spillside på tek.. Så reagerer de akkurat som Valve gjorde på sitt steamforum. Flere 1000 klaget på valutta skifte, og moderatorer for på slette og banne spre

  88. Marcus Says:

    når kommer nye gamer i dag? jeg er utrolig ivrig…

  89. Svinat Says:

    Da har jeg sendt mail. Gleder meg til dere kommer i gang igjen. 🙂

  90. Mikael Harstad Groven Says:

    Hei folkens,

    Fint med støtte, men spamming i øst og vest er bare tullete.

    Vi jobber nå på spreng med nye Gamer.no, og satser på å snart kunne teppebombe DEG med nyheter, omtaler og sniktitter du garantert vil sette pris på. 🙂

    Mikael, Gamer.no

  91. Laland Says:

    Noen mulighet for å vite sånn sirkus klokkeslett? Eller kommer det når det kommer? 🙂

  92. kimaasen Says:

    Edda mister sinnsykt mange gode brukere, det er helt sikkert. Jeg ble rekruttert inn i Gamer.no via flere års medlemsskap i HW.no, men har satt ut kontoen min av spill etter nesten akkurat 8 år (manglet faktisk 2 uker for å runde 8 år) – men for å si det sånn, jeg tok standpunkt veldig tidlig i denne saken, og kontoen min på diskusjon.no har jeg skriftet både e-postadresse og laget et helt random passord. Den skal ikke brukes mer, og det klarer jeg heller ikke lenger ved en forglemmelse.

    Ser frem til Nye Gamer.no, og kommer utelukkende til å bruke dette forumet. Om det betyr at jeg blir en mindre aktiv forumbruker vet jeg ikke, men min støtte går hvertfall til Gamer.no og TST!

  93. LucarioX Says:

    Mikael: Det høres flott ut. Er det slik at dere fortsatt forventer å ha siden oppe allerede i dag?

  94. Mikael Harstad Groven Says:

    Vi gjør alt vi kan for å nye Gamer.no klar i løpet av mandagen.

    Det blir langt fra det ferdige produktet, men det er greit å få ut det som kommer til å være et slags utgangspunkt.

    Det skjer mye spennende rundt Gamer.no i disse dager, så det er bare å henge med!

    Mikael, Gamer.no

  95. Thomas Says:

    Kan ikke si at forumet til Gamer vil ha noe kvalitet over seg når man leser enkeltes innlegg her.

  96. Mikael Harstad Groven Says:

    Thomas:

    Takk for ditt nyanserte innspill.

    Mikael, Gamer.no

  97. qweac Says:

    Sant, men det er nok fåtallet som holder det kvalitetsnivået du snakker om. Det er bare at de vises så vanvittig godt…

  98. razh0r Says:

    Thomas: Nå er du utrolig trangsynt. Tror du virkelig på det du selv skriver?

  99. kimaasen Says:

    Thomas sier: «Kan ikke si at forumet til Gamer vil ha noe kvalitet over seg når man leser enkeltes innlegg her.»

    Nei, det vil ikke bli bra før vi får kastet ut slike troll som deg som kommer fra diskusjon.no >.<

  100. razh0r Says:

    hxxp://www.tek.no/hvaskaljeghete/artikler/spillbransjen_kutter_mer/67586

    Etter denne nyheten er jeg ganske så spent på hvordan dette utvikler seg. Dette minner om agurknytt fra sider som ITavisen o.l.

    «Copy -> oversett -> paste»

  101. Christian Says:

    Edda burde, etter de siste strabasiøse dagene, ha vært litt mer fleksibel og, om noe, behjelpelig i denne overgangs tiden. Det de har oppnådd med denne håpløse handlingen er å splitte ett godt community som ville fungert like godt på begge sider hadde bruddet vært rent og pent. Selv om nye Gamer hadde fått med seg mange brukere over på det nye forumet, er det også utrolig mange av oss som fortsatt ville brukt diskusjon.no og andre tilbud om Edda ikke hadde gravd frem stridsøksen.

    At ett forsmådd Edda skal få bråhast med å kaste ut Gamer er jo en trist affære i seg selv, men at de videre skal fortsette å gjøre det vanskelig for Gamer etter bruddet, er helt bak mål. Gamer var, er og kommer til å være min kilde til spill nyheter og gode artikkler. Om Edda vil det annerledes bytter jeg gjerne ut alt Edda har å tilby til fordel for Gamer. Jeg støtter ikke makt misbruk og at de større plukker på de mindre, det sluttet de fleste med på barneskolen.

    Edda vil snart innse hvilket tap de har lidd om de fortsetter med en slik fremgangsmåte som de har brukt her. Som det var sagt tidligere her, hadde de funnet dette upassende hadde det heller vært nok med en PM til TST framfor å gå til dette skrittet. De har med dette erklært at Gamer er uønsket, og slik jeg ser det da, er også brukere av Gamer uønsket siden det er vi som blir rammet av Edda’s smålige oppførsel.

    Jeg kan tilby å bruke min profil for å ta i mot PM med profil navn, men jeg regner med at det du nå er kommet fram til er måten du nå vil gjøre dette på. Jeg skulle også gjerne beholdt profilen min fra gamle Gamer, men tar heller sjansen på at jeg får registrert meg når den nye siden åpner. Slik sparer jeg deg iallefall for noe arbeid 😉

    Lykke til, og husk at uansett om dere nå kjemper i motbakke har dere et stort community som står bak dere og dytter 🙂

  102. Marcus Says:

    selvfølgelig Thomas skriver jeg ikke slik inne på nye gamer. Der viser man modenhet, men når man blir forbanna så går det mye utover den det gjelder…

  103. MiSP Says:

    La oss holde oss for god for drittslenging her, folkens. Det er lite konstruktivt og fører ingen steder. La oss heller fokusere på det som bør fokuseres på – å støtte opp om Gamer.no i startfasen av den nye siden. Trolling og flamming er bare destruerende i denne sammenhengen.

  104. Kaaos Says:

    Tja, da ser jeg ingen grunn til å støtte op under Edda Media ved å lese på Hardware.no el. sider.

  105. Mats(emann) Says:

    Enig med MiSP.

    Hva skjedde forøvrig med sitatet i blogg-innlegget?

  106. GoodDog Says:

    Fy steike, som Edda skal holde på da. Blir nesten så provosert at jeg fjerner kontoen min derfra, men trenger den jo på en måte på grunn av den sterke merkevaren Edda sitter på, mye takket være gamer.no. Håpløs affære dette.

  107. Bjørn Says:

    Hvorfor ligger fortsatt alle artiklene til Gamer igjen hos tek? Siden dere blir kastet ut av nettverket, burde ikke dere også da nekte tek og bruke deres artikler?

  108. bamsefar Says:

    Enig med MiSP, bruk heller energien på å forme Gamer.no i riktig retning!

  109. Malakai Says:

    Det her har blitt en veldig følelsesladet diskusjon, først og fremst på diskusjon.no Mang et troll har kommet ut av skapet, men det representerer ikke nødvendigvis brukernes normale oppførsel. Tror de fleste misliker at de store tar de små, spessielt over noe så trivielt som å reservere gamle navn til nye gamer. Jeg har i min lange tid på diskusjon.no (da det var knyttet til gamer) 99,9 % hyggelige og hjelpsomme poster, men lot følelsene ta overhånd i den diskusjonen som nå er i gang. Jeg oppførte meg rett og slett patetisk, men sinne ble for stort. Tror det også gjelder veldig mange av de som skriver hat poster for øyeblikket. Så for min egen del unskylder jeg dårlig oppførsel.

  110. Marcus Says:

    Ja, jeg nikker med Malakai, og beklager min oppførsel på diskusjon.no

    La oss heller hjelpe gamer.no 🙂

  111. Anonym Says:

    Hei folkens

    Vil bare si jeg synes det er synd at en avbrutt samarbeidsprosess skal resultere i denne type resultater. Generelt vil jeg jo si at en avtale rundt 50 / 50 med tydeligvis forhandlingsbare / uklare retningslinjer i utgangspunktet nok i seg selv utgjør et dårlig utgangspunkt for samarbeid på lang sikt… Jeg er egentlig svært overrasket over at dere faktisk har holdt deg gående så lenge som dere har!

    Det som kanskje overrasker mest er vel at ingen av partene fra før av har tenkt ut en «føre var» taktikk, det hele virker rett og slett utrolig lite profesjonelt, og da tenker jeg selvsagt spesielt på Edda, som tross alt burde sett at dette bruddet var under oppseiling for lenge siden…

    Hva sier de som annonserer på Gamer.no, og IKKE MINST brukerne! – helt latterlig oppførsel overfor folk som har lagt ned masse tid og krefter på å opprettholde et gamer-samfunn – GRATIS!

    En kan ikke si annet enn lykke til, men utad fremstår dette som temmelig snodig og lite gjennomtenkt – egentlig av begge parter (jeg mener helt klart dere burde tenkt ut et alternativ siden dere følte dette holdt på å skjære seg i fjor…), men selvsagt er det Edda som oppfører seg mest slett – og også de en forventer noe langt mer «voksent» fra.

    Hilsen en aktør i mediabransjen! 😉

  112. Gromit Says:

    Edda Media = idioter. nuff said.

  113. Trofast leser Says:

    Bombe at den første nyheten på tek var copy paste med kilde henvisning i bunn

    blir som alle andre sider i tek

  114. AltF4 Says:

    Edda vil ikke at gamer.no skal bruke forumet, og det forstår jeg godt av grunner som i hvert fall for meg synes åpenbare.
    Ser ingen parter, annet enn enkelte forumbrukere, som har vært noen stygg ulv.

    Men lykke til TST! Personlig har jeg aldri likt forumet til diskusjon.no og gleder meg til å få et nytt jeg håper blir bedre.

  115. timb Says:

    skjer det noe snart eller? :O

  116. Gallah Says:

    Kan vi forvente en ny side og forum i kveld?
    Er det satt noen deadline på f.eks 20.00 eller noe?

    Venter i spenning!

  117. Daniel Says:

    Ja, er spent nå…

  118. Gaute J Says:

    Og med det sier jeg takk og farvel til hw-nettverket og Edda Media!

  119. kimaasen Says:

    Håper jeg kan melde meg inn på forumet før jeg drar på jobb i kveld. Men da begynner det nok å bli litt lite tid gitt.

    Er uansett veldig, veldig spent på hvordan oppstarten blir. Vi får bare krysse fingrene =)

  120. Ostesaks Says:

    Lykke til gamer-gjengen. Blir morro når de nye sidene og forumet kommer.

  121. Shabador Says:

    Heh. Så hva er status på «Duke Nukem Secret Installation Site» nå da? ^^

  122. Mokko Says:

    At det går an.. Å avslutte et mangeårig samarbeid ved å prøve å hindre den ene parten i å fortsette, det er bare så.. barnslig.

  123. timb Says:

    Nå ble det plutselig stille her inne :O

  124. Dunedain Says:

    @Paisley:
    Innleggene våre eier ikke på noen som helst måte av Edda.

    Retningslinjene sier:
    «#16: Brukerkontoen din er personlig, og skal ikke benyttes av andre. Alle bevegelser fra din konto blir regnet som om de var utført av deg selv. Pass godt på passordet ditt, slik at andre ikke får mulighet til å misbruke kontoen din. Du er personlig ansvarlig for innholdet i debattinnleggene du publiserer, og vil holde Hardware Online AS og/eller søsternettsteder skadesløs for ethvert eventuelt krav fra tredjeperson som følge av dine debattinnlegg. Ved å skrive innlegg på forumet gir du Hardware Online AS og/eller søsternettsteder en evigvarende rett til å bruke innlegget slik de ønsker på sine sider/søstersider, så lenge det blir angitt opphavsperson og opphavssted til innlegget. Du kan ikke redigere innlegg på en måte som ødelegger konteksten i en tråd, dette inkluderer å redigere bort hele innlegget.»

    De har bare reservert seg retten til å bruke innleggene dine i all fremtid, samt fjernet retten din til å fjerne det du har skrevet.

    Alt du har skrevet, kan du copy-paste på det nye forumet hvis du vil det 😉

    Og ellers gleder jeg meg til det nye forumet er oppe og går =)

  125. Håkon Says:

    Dette var rett og slett latterlig. At TST som bruker ikke skal kunne bruke PM på diskusjon.no til noe så uskyldig som å passe på at folk som vil ha samme brukernavn her som der… helt utrolig. Noen i Edda Media bør revurdere sin stilling, eventuelt finne ut hvorfor han er sur på verden, og gjøre noe med det.

  126. Tor-Steinar Nastad Tangedal Says:

    Anonym «aktør i mediebransjen» skriver:

    Vil bare si jeg synes det er synd at en avbrutt samarbeidsprosess skal resultere i denne type resultater. (…) Det som kanskje overrasker mest er vel at ingen av partene fra før av har tenkt ut en “føre var” taktikk, det hele virker rett og slett utrolig lite profesjonelt (…) En kan ikke si annet enn lykke til, men utad fremstår dette som temmelig snodig og lite gjennomtenkt – egentlig av begge parter

    Det er forståelig at det kan fremstå som lite gjennomtenkt, all den tid det er uproft av oss å gå gå ut med interne konflikter, og du av samme årsak ikke kjenner detaljene i saken.

  127. LucarioX Says:

    Får håpe den nye siden er oppe før midnatt. Begynner å bli litt lei av å vente. Gleder meg veldig til siden er oppe!

  128. Prnkstr Says:

    Har prøvd å holde meg nøytral i denne saken så lenge jeg klarte, men detter var siste stikket til Edda media for min del. Full support til Gamer.no 🙂

    Ute av tek.no [ Hadde en over 6 år gammel konto der ! 0_o] for good…

  129. Bull Says:

    All støtte til nye Gamer.no som ligger fint i favorittene mine. Så kan store stygge Edda kose seg med sine gamle patrioter eller noe 😉 Hehe. Lykke til!

  130. Miromurr Says:

    Herregud, dette er jo helt teit gjort av Edda!

    Må vi som allerede har sendt deg PM på Diskusjon.no sende på nytt vi da?

    Selv liker jeg Diskusjon, men er nå ikke så sikker på om jeg kommer til å bruke det mye mer etter dette. 😦

  131. Nathaniel Says:

    Det er jo ganske enkelt latterlig av Edda Media.
    De vil ikke beholde flere på diskusjon.no eller borte fra gamer.no ved å blokkere mulighet for å kontakte TST per PM å be om samme brukernavn i det nye gamer.no-forumet. De som allerede bruker gamer.no i dag kan jo url uansett.
    Samme hva de gjør, kan de ikke holde oss unna gamer.no.. med mindre de er så tette i pappen at de går inn for å forsøker å ta over gamer.no-domenet. Noe som uansett vil være en sak de vil tape.

    Nei, bye bye Edda Media, og HELLO nye gamer.no =D

  132. timb Says:

    Har ventet i 12 timer nå 😛

    Skjer det noe snart eller? Spent som f 😀

  133. tommi Says:

    Siden det ikke er publisert noen skikkelig grunn for hvorfor gamer og hw har valgt å skille lag ser nå begge parter ut som «barnslige» slik jeg ser det. Egentlig ikke rart at redaksjon i gamer ikke lenger har tilgang til å administrere overgang til egne forum fra diskusjon.no siden det nå er EN KONKURERENDE SIDE.

    Personlig driter eg i det. Eg kommer nok til å lese begge deler, for jeg nekter å skulle avstå fra å lese nyheter på den ene siden pg.a dette her. Det blir ihvertfall for dumt.

  134. jølle Says:

    Skulle ikke ting opp og gå idag da? Hmm. vært fint med en oppdatering på hva som skjer.

  135. Paisley Says:

    Nå gleder jeg meg skikkelig. Skulle gjerne hatt en oppdatering, you are killing us here!

    har på føelsen av at det blir litt av det gamle gamer.no, eller en litt fremtid verson av gamer.no.

    Uansett folkens, husk at det er bedre å vente noen dager for å så få se et godt produkt av en nettside, enn en nettside som er kommet halvveis på veien.
    Hvis en bruker møter en slik side som sistnevnte, kan den personen kanskje hoppe tilbake til tek.no og der mister man enda en bruker…

  136. Laland Says:

    Er fortsatt litt dag igjen! 🙂

  137. Mokko Says:

    Satser vi på kl 20.00? 😀

  138. Andreas Says:

    jah venter på en ny web som jølle sier status?

  139. Paisley Says:

    TST brukte iallefall 20.00 som en tid under resistance 2 beta giveaway så kanskje det blir det i dag også?

  140. Anech Says:

    Jeg har sittet og sjekket oftere enn hver halvtime i dag, så 20.00 blir bare et par sjekker til! Satser på at vi får en liten teaser, eller iallefall en update innen da!

  141. Avean Says:

    Thomas:

    Hvordan kan du framstille det som at Gamer.no annonserer og prøver å rekruttere medlemmer på Tek.no ? Det er jo brukerbasen dems og alltid vært det ! Gamer.no eksisterte jo før Edda Media og var allerede da norges største. Så derfor reagerer folk at Gamer.no sitter igjen med plutselig ingenting. Plutselig en dag våkner trofaste medlemmer til 0 side og 0 brukerbase. Gamer.no må jo starte fra scratch igjen. Er helt utrolig at de ikke får tilgang til databasen og eksportert ut tabellene sine. Hvis ikke alle forumene bruker samme tabellene da, da blir det fort verre.

  142. Arne Says:

    TST: KOM IGJEEEN! IKKE PIN OSS 😀

  143. Miromurr Says:

    Håper dere fortsatt beholder en litt oransje style på siden 🙂
    Elsker den fargen.

    Go gamer.no!

  144. dustebruker Says:

    Enig med Christian.. jeg ble plutselig litt lei av hele edda-nettverket selv om itavisen eller itpro på langt nær holder hw.no’s kvalitet. Digi.no har en del kvalitetsartikler dog, men har ikke så stor bredde.

    Så nå sitter jeg her og vil heller holde meg til gamer.no enda jeg ikke egentlig er en gamer 😀 Satser på at gamer.no får en fin avtale med ett eller annet nettverk, og med tiden får et forum som spenner videre enn bare gaming.

  145. Kjetil Olsen Says:

    Venter i spenning hær og. Kjipt at ikke alle postene fra gamle forumet ble kopiert over eller noe. Begynne feks: xbox 360 spill på billigsalg på nytt? og alle stickyene skulle ihvertfall vært med videre 🙂

  146. Mokko Says:

    Stickyer/Guider er det vel bare å Copy/Paste’e over fra Diskusjon.no, og kanskje oppdatere dem litt..?

  147. timb Says:

    Kan vi få en oppdatering snart eller???

  148. Lakus Says:

    Mokko sier: Stickyer/Guider er det vel bare å Copy/Paste’e over fra Diskusjon.no, og kanskje oppdatere dem litt..?

    ——

    Jeg har iallefall laget en rimelig lang informsjonstråd ang Xbox 360 som jeg tenkte kunne postes i MIcrosoft forumet. Om den blir sticky elelr om Gamer selv har noe planlagt får vi se =)

  149. Laland Says:

    Lakus har gode guider. Lakus’ guider må bestå.

    Sånn er det bare.

  150. Paisley Says:

    Lakus@: Jeg har iallefall tenkt å ta med meg noen ideèr om tråder til nye gamer.no og jeg tror (og håper) det blir litt som det var før med noen gode gamle tråder!

    Og når gamer.no har lagt mye arbeid i f.eks videotjenester må det være surt at en annen aktør tar over alt med en gang, tek.no blir på en måte som «ulv i fåreklær» når de bare tar over noe som andre har jobbet lenge med.

  151. jølle Says:

    Er det en tråd som du har laget så er det bare og kopiere over. det er jo din post med info som du selv har skrevet eller satt sammen. jeg ville hvertfall ikke nølt, men er vel kanskje unødvenidg og slette infoen i tråden på diskusjon.no.

  152. Lakus Says:

    Så det er sagt: Den trenger å bli fyllt ut en del mer, og jeg har også tenkt det at de som vil kan legge til informasjon. Jeg kan jo ikke alt og det er som sagt flere ting som trenger å fylles ut litt mer, som f.eks kjeksboksen sine avspillingsmuligheter. Jeg har heller ikke helt bestemt meg for hvordan tråden skal bli seende ut, men alt er jo lettere å forandre på når forumet først er oppe.

    Bare for å ha sagt det =P

  153. Anech Says:

    Over 8, og ingen update! Skuffet! 😛
    Forstår at det er masse å gjøre, og at dere faktisk ikke har satt noe tidspunkt, men hater å vente! 😛

  154. Paisley Says:

    Selv kommer jeg da til å ta med enkelte av mine tråder til gamer.no og jeg tror at det blir en mulighet for at de trådene blir enda bedre, da jeg og andre trådstartere vet hva slags tilbakemeldinger de har fått og kan bearbeide tråder til å bli enda bedre!

  155. Paisley Says:

    Hva skjeeer med gamer.no?????

    Skulle gjerne ha registrert meg før jeg må legge meg…..
    Ja, skolen vettu.
    Og jeg vil gjerne finne ut om det er noe vits å være «syk» i morgen!:D

  156. Anonym :) Says:

    Begynner virkelig å irritere meg over at det skal ta så lang tid før den nye sia kommer opp. Får vel bare legge meg 😛

  157. Head_hunter Says:

    Jeg har ikke fått svar på mail :S

    Jeg heter Head-hunter på diskusjon.no

  158. Miromurr Says:

    Tror ikke han kommer til å svare før forumet er oppe og går…

  159. Mokko Says:

    Ro dere nå ned, folkens. Synes det er fantastisk at disse folka faktisk skal få opp en nettside «fra scratch» bare noen dager etter at skilsmissen fant sted. Så slutt å syte, Gamer.no kommer når den kommer – og jeg gleder meg! 😉

  160. Paisley Says:

    Å se 153 kommentarer må virkelig være løftende for gamer.no redaksjonen og se så mange medlemmer bli med videre!

    På en måte har de jo lyktes allerede!

  161. Trym Says:

    Edda media oppfører seg som en liten unge. Barnslig og patetisk
    Dette er for dårlig edda!

  162. Knut Gribb Says:

    Herregud for en latterlig barnslig oppførsel av Edda.

  163. DM Says:

    Fytti faen.. Sorry for ordbruken, men dette er for barnslig av Edda.

  164. Rulator Says:

    Haha jeg dør!
    Edda media kan brenne så jævlig, GAMER.NO eier ❤
    stå på gutta dere skal få edda til å angre hardt!

  165. Aladrian Says:

    Hiver meg gjerne på støttebølgen; har fulgt gamer.no i lengre tid og alltid vært svært fornøyd med kvaliteten på stoffet dere har levert gjennom helhjertede blogger, anmeldelser, features o.l., og selvfølgelig nyheter da.

    Ønsker dere all lykke fremover! Gleder meg til den nye siden.

Legg igjen en kommentar